Hur kan vi hjälpa dig?

Lokaluthyrning

Hur betalar man?

När er utbildning, aktivitet eller möte har avslutats, så skickas en faktura till angiven adress. Fråga oss om våra delbetalningserbjudanden på både utbildningar och lokaler. Företag kan dela upp sina fakturor på fyra månader.

Hur länge får vi hålla på?

Centret har öppet fram till 17:00, Måndag-Fredag helgfria vardagar. Finns dock utrymme för längre öppettider, även helger, vid behov.

Hur ser era avbokningsregler ut?

För våra två större lokaler, New York och San Fransisco gäller avbokning 10 dagar innan, övriga bokningar 2 dagar innan. När du får offerten står avbokningsreglerna utförligt beskrivna.

Mat, Fika & Tilltugg

Har ni olika mat för olika allergier eller matpreferenser?

Vi har en del alternativ på plats. Men för att vara helt säker på att era önskade allergivänliga alternativ eller preferenser finns tillgängliga är det alltid bäst att beställa i förväg.

Medlemskap

Vad innebär det att vara medlem?

Som medlem har du tillgång loungeytorna i centret mån-fre 8-17. Du är också välkommen att deltaga på våra frukostar och öppna event. Därutöver har du tillgång till våra mötesrum när de är tillgängliga.

Kom igång med din bokning

Här hittar du information om våra lokaler, kurser och tillhörande tjänster.

Hittar du inte svar på din fråga?

För mer information eller visning, ring eller maila oss.